tirsdag 17. august 2021

Back to work! Og ny blogg!

 Da var jeg tilbake her på bloggen etter en tre ukers lang og god ferie! Det er andre dagen tilbake og det føles lettere jo lenger ute i uka men kommer. 

Jeg tror det kan bli en spennende høst her på bloggen, instagram og på tiktok. Jeg har planer om å lage en ny blogg da den blogspot bloggen er litt kjedelig og lite liv, derfor har jeg laget en blogg på Nouw.com. Jeg holder på å sette opp bloggen nå, så mulig neste innlegg kommer der hvis jeg får det til. Denne bloggen vil bli værende, og jeg kan linke til og fra. Jeg tror det  vil hjelpe på bloggingen også for min del, ny plattform gir mer inspirasjon. Du vil finne den nye bloggen på Nouw AktivumRalingen når denne er flyttet over. 

Her er noen bilder av forskjellige varer i butikken nå. Vi har 50% på tekstiler nå, så det er bare å løpe og kjøpe!
















Ha en fin uke videre og så håper vi at vi ses her inne på Aktivum og på sosiale medier! 

"Kode for å importere bloggen min til Nouw: 0675716359"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar