torsdag 1. november 2018

Litt av klesavdelingen vår

I vår klesavdeling finner du klær i alle farger, størrelser og fasonger. Skal du på noe party som du kanskje trenger gammelt nytt til så finner du kanskje noe her. 

Vi har delt opp områder for barn/babyklær, dameklær og herreklær, skjerf og sko. Her er det bare å lete seg fram til det perfekte antrekket. Jeg må innrømme at det ikke alltid er så lett å holde det ryddig her, men hvis de som prøver klær hjelper til med å henge klærne tilbake etter seg så kan det hjelpe mye. Det kommer ut nytt hele tiden så det kan bli litt trangt om plassen på stativene, men jeg ser at det blir solgt også, og det er jo gøy! 


Det jeg også har funnet veldig gøy er å kle på utstillingsdukker. Vel og merke de uten armer, for den med skjønner jeg meg ikke noe på. Hehe! Den har fortsatt sommerkjolen sin, mens de andre uten armer blir byttet på ofte. Jeg syns det er gøy å finne farger som matcher og passer til årstiden vi er i. 

Her er et eksempel på hva jeg mener med å matche farger. Forskjellige rødnyanser kan bli veldig stilig denne høsten. Stilig på julebord og fest også dette

Utstillingsdukken med armer i sin sommerkjole ennå. Åssen kler man på sånne egentlig, armene er jo i veien.. 

En variant i søte høstfarger. Brunt, beige og rosa går fint sammen. 

Blå kjole med en røff jeansjakke

Brunt og militærgrønn med hjemmeheklet/strikket veske i passende farger.
Føler det er litt festivalpreg over dette her. 

Denne myke jakka i teddystoff vil nok varme en kjølig høstkveld. Denne er også veldig trendy nå. 


Etter en ekstrem varm sommer er det endelig høst, og i skrivende stund (tirsdag 30. oktober) ligger snøen (som forsvant like fort som den kom) på bakken som et faretruende hint om at vinteren snart er rett rundt hjørnet. Vi har dermed fått hengt ut noen vinterjakker, kåper og ullklær.  Her vil du finne ulljakker og ullgensere i mange varianter. Mer vil nok også komme etter hvert også, men det er ganske fullt her nå så håper noen vil stikke innom på klesjakt innimellom. Også er det 50% på mye annet som henger rundt der. 





Her ser du utvalg i herrejakker til høyre og bukser i alle varianter til venstre. 

Vi har mye utvalg i sko til alle. 




Det vil komme flere innlegg om klær innimellom. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar