mandag 25. januar 2021

Nå er vi på TikTok!!

 Ikke nok med at vi har en Facebook og Instagramkonto, nå er vi på TikTok også!

Jeg startet min egen private konto før helgen for å prøve det, da vi har snakket om å ha en konto her på jobben. Og hvem hadde ant at det var så lett å bli hekta?! Og så startet jeg en for jobben også. Det er fortsarr mye å sette seg inn i der, har holdt på litt på min private, men jeg må lære meg mer og finne ut av åssen det skal gjøres her på jobben. Men jeg tror det kan bli veldig gøy. 

Man trenger ikke bare å filme, en kan legge ut bilder også, også har de musikk som en kan velge som kan passe til tema på bildet, filtre til å legge på osv osv. Mye rart en skal komme borti! Vi får se åssen dette går!

For å sjekke det ut kan du gå Hit Og har du en konto kan du du jo følge oss der! 












Siden sist har vi ryddet i hyllene med lysestaker, fått kastet en del og sortert. Nå er det enklere å finne det du er ute eventuelt er ute etter! I noen hyller er det sortert etter farger også. 





Vinteravdelingen vår har ski, skøyter, en kjelke, osv så kjøp utstyr her og utnytt snøen mens du kan!





Veskene har også blitt ryddet.






Det syke barn av Edvard Munch.














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar