torsdag 10. januar 2019

Et godt nytt år fra oss på Aktivum


Jeg startet det nye året her på bloggen med et innlegg om BUA, så da får jeg heller ønske alle lesere et godt nytt år i dette innlegget i stedet, en uke for sent.
GODT NYTT ÅR!

Et helt nytt år er alltid spennende. Men Aktivum er den samme gamle. Vi står på som før og ønsker kunder velkommen tilbake til skattejakt og en hyggelig handel. Vi ønsker også nye bruktvarer velkommen. Ta også gjerne en ny rast i vår kafe med Rælingens beste vafler.



I år som i fjor vil det også komme ut innlegg om kommende arrangementer og hva som skjer ellers her. Men vi får ta oppstarten pent og rolig så vi ikke sliter oss ut med engang.


Jeg har planer videre for andre innlegg som vil komme ut etter hvert. Jeg skal skrive  om porselensmerker og er i gang med Porsgrunds porselen som vil komme først og så kommer de andre innleggene etter hvert.

Jeg håper du vil fortsette å følge oss her på Aktivum-bloggen i det nye året.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar