mandag 4. januar 2021

Godt nyttår!

 Da var første uka i 2021 i gang. Hverdagen er tilbake for de fleste nå, noen på jobb, noen på hjemmekontor og hjemmeskole. Det er vel sånn det vil bli utover. Nå legger vi 2020 bak oss med et lettelses sukk over at vi klarte oss. Og med restriksjoner og regler ønsker vi 2021 velkommen og håper dette året kan være litt hyggeligere iallfall. 

Jeg har nå hatt to ukers ferie og fant det hardt at hverdagen plutselig var her igjen. Jeg er aldri helt forberedt på oppstart på jobb da jeg koser meg alt for mye når jeg har ferie. Men nå er jeg da tilbake, på både blogg og instagram. Det har også vært snakk om å teste ut TikTok, men vi får se hvordan det går og hvor vi havner. 

Jeg starter blogg-året med noen bilder tatt i butikken vår. God fornøyelse!










Ramm inn årets bilder i fargerike rammer!

Så tett kan vi ikke sitte, tror ikke jeg kan sitte så tett med noen igjen etter corona heller. Kommer nok til å leve videre med avstand til folk. 



Hvor frister det å ta turen når du kan? 






Fortsett å pynte med engler selv om jula er over! Dette er ingen juleengel.



Med dette ønsker jeg alle kunder velkommen til et nytt år med brukthandel og skattejakt! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar